x

Cookies op Kastengigant.nl

Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven van onze websites, maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Wij maken gebruik van functionele, analytische en marketing cookies. Zo zorgen we ervoor dat we persoonlijke content kunnen laten zien. Als je geen toestemming geeft voor deze cookies, dan kan dit een negatief effect hebben op de functies van de website. Door te klikken op weigeren worden alleen functionele cookies geplaatst. Als je wilt dat onze website goed werkt, dan kunt u de cookies accepteren. Lees hier alles over ons cookiebeleid.
Accepteer

Klantenservice Kastengigant.nl

Heeft u een vraag? Misschien vindt u het antwoord bij onze veelgestelde vragen. U kunt ons natuurlijk ook persoonlijk om raad vragen.

Bereikbaarheid Kastengigant.nl

U kunt onze klantenservice telefonisch bereiken op 085 - 210 23 50 op de volgende dagen:

  • maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Door de coronacrisis is het erg druk. Het kan daarom voorkomen dat de reactie van onze klantenservice of de bezorging van onze horren iets langer op zich laat wachten. Onze excuses voor dit ongemak.

U kunt ook per email contact met ons opnemen: info@kastengigant.nl

of gebruik de onderstaande contactknop:

 

Offerte en speciale vragen

Lukt het niet om de door u gewenste kast via de website samen te stellen? Of heeft u speciale maatwerk wensen? Vraag dan een offerte aan waarin u uw speciale wensen omschrijft. U kunt bij uw offerte-aanvraag ook een ontwerp van uw kast of schets met afmetingen meesturen.

Persoonlijk advies

Laat u zich liever persoonlijk adviseren over de mogelijkheden van onze maatwerk kasten? Bezoek dan één van onze showrooms of maak een afspraak voor een persoonlijk advies bij u thuis. Onze adviseur adviseert u over alle mogelijkheden én kan ook meteen alles inmeten.

Bestelinformatie

Prijzen

Al onze prijzen worden inclusief 21% btw weergegeven.

Klacht melden

Heeft u een klacht? Wij doen onze uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Maar natuurlijk kan er wel eens iets misgaan. Ook in dat geval zullen wij alles zo goed mogelijk oplossen. Conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie binnen 14 dagen. Omschrijf uw klacht dan nauwkeurig en vermeld altijd uw bestelnummer en de aankoopdatum.

Meld uw klacht zo snel mogelijk op één van de volgende manieren:

  • stuur een email naar info@kastengigant.nl
  • bespreek uw klacht telefonisch met onze klantenservice +31 085 - 210 23 50

    of stuur een brief naar:

    Kastengigant BV
    Nijverheidsweg 10
    1442 LD Purmerend NH

Komt u er met ons niet uit? U kunt dan altijd uw klacht of geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. 
Meer informatie hierover vindt u op www.degeschillencommissie.nl
In het geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR).


 
 
 
 
 
 
 
 
Algemene voorwaarden Cookies Privacybeleid ©2021  kastengigant.nl