Gigantisch logo x

Cookies op kastengigant.nl

Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven van onze websites, maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Wij maken gebruik van functionele, analytische en marketing cookies. Zo zorgen we ervoor dat we persoonlijke content kunnen laten zien. Als je geen toestemming geeft voor deze cookies, dan kan dit een negatief effect hebben op de functies van de website. Door te klikken op weigeren worden alleen functionele cookies geplaatst. Als je wilt dat onze website goed werkt, dan kunt u de cookies accepteren. Lees hier alles over ons cookiebeleid.
Accepteer

Klantenservice Kastengigant.nl

Onze klantenservice

Heb je een vraag, opmerking of moet er een wijziging worden doorgevoerd in jouw bestelling? Onze klantenservice helpt je graag verder! 

Vragen

Voor vragen willen we je allereerst verzoeken om te gaan naar de veelgestelde vragen  pagina. Wellicht dat deze pagina jouw vraag al beantwoord. 

Bereikbaarheid Kastengigant.nl

De klantenservice is in de vakantieperiode telefonisch bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 14:00 - 17:00 uur. 
Mailen kan altijd.

 

Offerte en speciale vragen

Lukt het niet om de gewenste kast(deuren) via de website samen te stellen of heb je speciale maatwerk wensen? Vraag dan een offerte aan waarin je jouw wensen omschrijft. Onze collega's nemen de offerte in behandeling en sturen de aangepaste versie binnen enkele werkdagen per e-mail naar je toe!  

Persoonlijk advies

Wil je graag persoonlijk advies over de mogelijkheden van onze maatwerk kast(deuren)? Bezoek dan één van onze showrooms of maak gebruik van onze inmeetservice. Onze adviseurs komen met alle plezier bij u thuis, voorzien jou van advies, meten de gewenste ruimte(s) in en stellen een vrijblijvende offerte op! Onze inmeetservice bedraagt €25,-. 

Klacht melden 

Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en jouw bestelling goed te verlopen. Het kan voorkomen dat er wel eens wat mis gaat. Ook in dat geval zullen wij alles zo goed mogelijk proberen op te lossen. Conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie binnen 14 dagen. Omschrijf uw klacht dan nauwkeurig en vermeld altijd uw bestelnummer en de aankoopdatum.

Klachten kunnen gemeld worden middels één van de onderstaande manieren:

  • per mail: info@kastengigant.nl. Hierbij willen we je vragen om de klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven met bijhorend beeldmateriaal 
  • bespreek uw klacht telefonisch met onze klantenservice 085 - 210 23 51
  • per brief. Deze kan gestuurd worden naar

    Gigantisch B.V. 
    Nijverheidsweg 10
    1442 LD Purmerend NH

Komt u er met ons niet uit? U kunt dan altijd uw klacht of geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. 
Meer informatie hierover vindt u op www.degeschillencommissie.nl
In het geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR).

Reviews

Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.

Algemene voorwaarden Cookies Privacybeleid ©2024  kastengigant.nl